Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Vi är nöjda med julaftonen...

Tack för en fin julafton!!

Gemenskapen är ju viktigast, att få vara tillsammans med nära och kära.

Julmaten var suverän, saknade bara grynkakan.

Julklapparna var jättefina, tomten skötte sig bra. Men han hade en sorts brytning på språket så han var nog inte från Hälsingland.

Barnen var nöjda med sina julklappar....verkar det som iallafall.

Min pappa verkar varit snäll han fick många julklappar.....hihihi!!

Min syrra och min dotter fick en varsin mobil och det behövdes verkligen, av mormor och morfar. Ja de fick en massa annat oxå.

Mormor fick en digital ram,ljus,diskborste,linnedukar....ja hon har nog oxå varit snäll,fick rätt många paket av tomten. Hon måste ju tyvärr fara i väg på jobbet innan tomten kom.

Det
bästa
jag fick var nog det Olowf och Elin gjort på resp dagis och skola. Men även ett par krokar i från IKEA och ja en röd fin skål av Simone.
Sen fick jag en skjorta, ett par tofflor, ljus,en matta. Kanske något mer som jag glömt.....hmmm minnet e inte det bästa.

Elin fick ett dockhus,sminkdocka,godis,tomte,en barbiedocka,morgonrock m.m.
Jo så fick hon ett presentkort och åka och handla kläder med mormor och morfar antingen till Gävle eller Sundsvall. (kanon bra).

Olowf fick ett flygande marsvin,overall,en lastbil,en fyrhjuling,långkalsonger,en dress, tomte,godis,snickarbälte m.m.

Min sambo fick: temperaturmätare,spikmatta,dvd filmer jakt/fiske,Becka-Markus boken,en bok som hans son gjort,matta,strumpor m.m.

Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

Redigerar detta om en stund måste gå iväg till min kusin nu och hennes familj.


Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

God fortsättning! Hoppas ni hade en underbar julafton igår! Kram, Diana

2009-12-25 @ 12:42:05
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: diana

Åh, vad mysigt det låter! =)

2009-12-25 @ 18:52:30
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0