Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Väntar på att degen ska jäsa klart....

Mmm jag fick barnvakt en stund...jo då ska jag sätta i gång och baka.
Eller rättare sagt jag har ju redan börjat....

Simone fyller år i helgen....11 år tänk vad dagarna går fort, åren bara försvinner.

Vilken lycka att vi fick henne...oj så vi väntade och väntade men till slut så fick vi beskedet jag var gravid!! Jag väntade barn....jag trodde ej det var sant...att lyckan kunde finnas hos oss.

Nu efter alla år så har jag fyra barn....helt ofattbart.

Min lilla styrka...är i åldrarna 10 år,8 år,5 år och 7 månader.

Ler åt deras födslar och väntan på dessa vackra barn.

Mammas och pappas sötnosar....


Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0