Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Jaha då var man vaken igen då.....

Trött men kan inte sova, kanske inte så konstigt heller......

Mycke händer till veckan kanske ligger jag och oroar mig....

Efter promenaden i dag fick El fruktansvärt ont i foten och benet......fast hon cyklade nästan hela vägen för hon hade så ont. Men hon vill ju vara och hoppa som  andra barn....
Så på torsdag ska hon och jag till doktorn....får vi se vad som händer sen?? Läkaren som vi ska träffa då ska tydligen vara jättebra, har jobbat på Kirurgen/ Ortopeden. Kanske kan hon ha en aning varför hon ej kan gå på foten.....

På onsdag så fyller min mamma år, jag ska själv till doktorn då för att få en remiss till min läkare.

På fredagen ska Ol på 4 års kontroll.

Jag ska även hinna med min LIA.

Om man kunde ha varit två sådana här ggr då men men.....
det löser sig väll.

Jobbet är så viktigt för vissa !!!

Nu har jag skrivit av mig endel och det känns skönt.

Hoppas att NI mina vänner iallafall får sova,  jag har varit vaken ett tag nu.....

Kärleken snurrar i mitt huvud.....ja just ja det är ju vår!!!

KRAM NETTAN!!



Kommentarer
Postat av: Lizelotte

Näe han var inte hit.. Iallafall inte före jag la mig, och då låg de andra redan.. Nu ska jag upp och äta lite.. har så otroligt mycket påskmat kvar..haha Ska ni göra idag då?

2009-04-13 @ 10:20:09
URL: http://lisa89.blogg.se/
Postat av: hilea

vinnaren är publicerad på min blogg.

2009-04-13 @ 12:23:28
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0