Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu är det ÄNTLIGEN en fyra på botten ledig!!!

Har stått i köööö så himla länge, hoppas att vi får den.

Just nu bor tjejerna i lag i ett rum och vi andra fyra delar på ett rum....så himla trångt så jag skriker snart ut min ilska över att vi aldrig hinner vara med eller rättare sagt blir tillfrågad att gå på visning.

Får vi inte denna lgh, ja då flyttar jag i från detta område.

Men än ska man väll inte ge upp....

Synd för barnen har ju dagis och skola i närheten...så himla perfekt för dem att bo kvar!!!

Just nu känns allt bara blähää....jag vägrar bo såhär trångt.



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Håller tummarna får er!! KRAM

2010-09-09 @ 18:32:18
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: walle

Hoppas att ni får lägenheten.. Ja ni gör det väldigt bra tycker jag som står ut att bo så trångt!!



Kram!

2010-09-09 @ 21:13:36
URL: http://walle85.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0