Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

God morgon....

Natten då lilla Ingrid sovit hela natten....vilken känsla.

Jag visste att den skulle komma....med fyra barn i bagaget så vet jag att ingen är lika.

Snart 7 månader är lilla fröken...och försöker nu dra sig upp mot stolar...hmm vänta lite nu.

Ålar sig fram på magen...

I måndags så stog hon mot soffan på kyrkis...och höll i sig, lite vingligt...ojoj!!

Min största tös gick vid 8 månader....(lite tidigt).
Grabben gick vid 9 månader..
Näst största tösen...1 år.

Så ingen är lika...och tur är väll det.

Näe nu ska fixas lite fika Elin ska ha friluffsdag...
Simone ska ha med sig gympa kläder..
Olowf ska på dagis...
Ingrid ska fixas i ordning...

Sen ska Ingrid och jag ta oss en promenad....om det inte är allt för kallt.


Ha en fin höstdag!!

Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Visst är det skönt att vara ensam. Skönt för dig att ha bloggen som lite kvällssocial aktivitet.



;) Ha en trevlig dag!

2010-09-29 @ 08:44:23
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/
Postat av: Tant Ulrika

Ny supertävling hos mig (tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig tidigare)..



http://uj76.blogspot.com/2010/09/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_29.html



..med chans att vinna ett presentkort värt 400kr från en UNDERBAR barn/ inredningsbutik - kika gärna in o delta i den med =)

2010-09-29 @ 18:09:03
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Annika

härligt, hoppas det håller i sig då! var skönt ute idag jue!

2010-09-30 @ 13:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0