Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

En dag som alla andra eller så inte...

Dagen den kom och gick i samma lunk....
Sambon är ute och plockar svamp.
I morgon ska han till sitt ex och snickra...

Jag ska acceptera men inte han....

Funderar om jag ska åka på kyrkis på Håsta i morgon, för att se lite andra ansikten...
(haha och slippa hans ex som går även hon på kyrkis...på ett annat ställe)

Jaja nog om det...

Förresten jag skriva det på en gång jag är inte sotis men jag tycker att jag har all rätt och skriva vad jag tycker i min blogg.
Jag tror även att många av er skulle aldrig acceptera detta...
Min sambo ligger borta på jobb 95 mil i från oss, är hemma en vecka och jobbar två. Det är första gången han kom hem nu i lördags och i går var han dit ut till henne och deras familj.
Sen i möra ska han dit ut och jobba.
Fan anlita någon annan än min sambo...

Att jag kanske vill gå utanför dörren utan barn....en enda gång står inte på hans karta verkar det som. Jag är ensam med fyra stycken barn dygnet runt i två veckors tid med allt vad det innebär.

Då misstänker han mig för att vara otrogen....hahahaha!!!!
Som NÄR skulle jag hinna med det.
Minstingen är 7 månader och helammas...skratt.

Jag skulle vilja sova....bara slinka ut genom dörren och gå min promenad.
Vara något annat än MAMMA för en stund!!!

Men så funkar det tydligen inte....

Näe nu ska jag sluta och klaga .....
Jag är tacksam för de barn jag har.
Jag älskar dem och de har gett mig så otroligt mycke så dessa veckor som vi är själva ska vi verkligen vara rädda om. Det är våra veckor tillsammans.


Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: walle

Men man skulle ju kunna tycka/tro att han vill vara lite med sina barn också när han väl är hemma.. Men tydligen finns det saker som är viktigare?!



Vi borde ta och ses någon dag tycker ja!!

ha det bra!! Kram!!

2010-10-05 @ 18:46:33
URL: http://walle85.bloggplatsen.se
Postat av: Ulrika

Du har all rätt att klaga tycker jag! Kram på dig Nettan!

2010-10-05 @ 20:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0