Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Tråkigt väder, det är måndag...

Veckorna går så himla fort...
Tösen är på skolan och det fortsätter hon e snabb och komma på skolan.
I dag ska Olowf gå på dagis...ja det var ju som sagt ett tag sen sist men vi har hans plats kvar då jag efter barnledigheten ska börja jobba igen.
Har får ju gå 15 timmar nu när jag e hemma.
Jag tror han kan behöva den tiden på dagis och få vila i från lillasyster, funkar det inte så då får han vara hemma med oss igen.
Men det e värt ett försök ....ja vi har ju försökt några ggr men som sagt det går ingen nöd på han hemma heller.

Simone har sovit hemma i helgen, så skojigt det har varit.
Syskonen har busat med henne så hon e väll helt slut i dag kan jag tro. *ler*.

I dag är det sista gången på skytte, de skjuter luft pistol mina töser.
De e så duktiga...*mamma är så stolt över er*.

Just nu ligger Ingrid och sover, fixade till henne före sex i morse.
Ligger i vagnen, hon älskar att ligga och prata i den och SOVA i den.

Kanske tar en promix sen vi lämnat Olowf i dag....

Känns som jag behöver rensa lite tankar i dag efter att min sambo och jag inte dragit jämt i veckan senast.
I lördags var han på fiskemässa hela dagen och när han kom hem måsta han vila för han var så trött!!!!
I går sov han nästan hela dagen...sen funderade han på och hälsa på någon på kvällen, en arbetskompis eller vad det nu e för något.

Så jag sa att kanske du ska finnas för barnen och vara ute en sväng med dem...det e ju alltid jag som ska vara PIGG, vara ute, fixa och trixa.

Då blev han sur och gick in och lade sig i soffan och sov igen....

Näe tänkte jag att nu får det banne mig vara nog så när hans klocka ringde i morse så gav jag f-n och väcka honom lite ansvar får man väll ta ( det e inte första gången han ej hör klockan).
Jag har alltid väckt honom om han inte hört den...

I helgen ringde denna klocka halvsex började i lördags morse ähh jag glömde slå av den fick jag till svar. Han väckte hela familjen men det sket väll han i...han skulle ju ändå åka bort så!!
Tycker att e man en familj så hjälps man åt, annars kan jag fixa det själv.

Ja jag ska rensa huvudet så slipper ni höra mera gnäll....

Jag hoppas att måndagen blir bra för eran del....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0