Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Sura miner...

Jag kan oxå bli trött men tydligen får man inte bli trött när man e mamma!! Det räknas inte att man får amma på natten och byta blöjor men ändå ska man vara pigg när de andra barnen vaknar.

Jag tror gröne man ska se ut som en tipp topp kvinna varenda dag....
Jag säger uppp mig i från denna tjänst snart!!

Känner mig helt urlakad....såååå himla trött.

Kan fortfarande bara ligga på vänster sida i sängen, gör så ont i bäcknet och ryggen. Till råga på allt så får jag blödningar i dag....

Öhum då var det slut på graviditeten...bäbisen e här och då ska de förbannade blödningarna komma igen.....

Lite less just nu....!!

Haha men om några månader så har man glömt hur sliten man var första månaderna...

Folk omkring frågar hur det går och vad säger man då??!!

Jo då vi mår fint allt är fröjd men varför svarar jag inte som det är för....

Ja Er flicka är så glad och nöjd..bla bla!!!

Ja tacka gröne för det hon ÄTER hela tiden känns det som.

Sura miner i från gubben ikväll....

Sur för att middagen inte stod på bordet när han kom hem...MEN jag orkade inte!!
Har varit och handlat, jagat barn, ammat, bytt blöjor, sjungit,gjort frukost,lunch, bytt kläder på barnen. Jag är bara mamma....

Mitt hår är otvättat, jag hann inte duscha....känner mig SLUT och det är helt ärligt.

Men jag har världens goaste barn, älskar dem och gör allt för dem.

Mina go ungar....

Älskar min familj fast mamma har sina dagar hon med....

I morgon blir en bättre dag....med solens ljus, jag är beroende av den där solen för att få ljus i sinnet.

Städa ute platsen i morgon....det är väll på min lott med verkar det som.
Ähh jag ska inte klaga...något mer nu!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.


Kommentarer
Postat av: Annika

man måste få klaga och gnälla lite för att orka, men som du sa man glömmer jue, men vet vad jag har framför mig då ;) som min käre make sa från början, klart jag kan vara barnvakt åt jäntan om du vill ha lite fritid att duscha och gå på toa och så.... tackar för det!

kämpa på!

2010-05-16 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0