Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Idag skulle min morfar fyllt 105 år på självaste Linnea dagen.

Min morfar heter Rudolf Engström, men han försvann till himlen när jag var liten.
Hade önskat så att han skulle få träffa mina barn och även min lillasyster som föddes -89....men så blev det inte.
Men vet att det är fint på hans grav idag (ja även annars oxå) men lite speciellt idag.

Idag har min mamma namnsdag, på Linnea dagen.

Även min syster heter Linnea.

Två av mina töser heter oxå Linnea, jag alltså Elin och Ingrid....

Simone och jag vi får hålla oss till Katarina vi det har vi gemensamt men inte min mamma då.

Ja mina barn har så många namn.

Men grabben heter Rudolf (nr;4 han har fem namn)...så han får väll vara med och fira lite i dag då.

Många grattis kramar:

Nettan m.fam.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0