Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Dags för vägning i dag..

Idag bär det av till bvc, dags för vägning. Lite spännande och se vad hon väger min lilla tjej /vår ska jag väll skriva.

Den här veckan har bara rullat på, Olowf var på dagis i går. Han verka tycka det var jätteskoj!!

Vädret igår, Sol,varmt,åska regn...det var bara snön som fattades , hahaha!!!

Nu e Elin på skolan...klar i tid, härlig tjej!!!

Olowf har nyss vaknat....lite sämre med humöret, han skulle följt med sin pappa men han orkade inte riktigt upp i morse. Men han ringer till sin pappa nu....han har ider den grabben.
Hör han säga i telefon:
Jag ringer i från Afrika!!! Någon vill prata med dig pappa i från Afrika!!!
Haha ha....

Nu ska jag fixa till lite frukost och bada tösen.....sen ska vi fara ned på stan.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Sv: Tackar tackar, ha en underbar dag du med :)

2010-05-22 @ 10:36:16
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Hälsingland. Där har jag varit en hel sommar och jag älskade naturen som Hälsingland har!

Önskar dig en fin kväll!

Kram Smulan

2010-05-22 @ 19:23:25
URL: http://www.sjubarnsmamma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0