Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Måndag....en ny vecka!!

Ja då var det en ny vecka....det är påskveckan.
Allt är i sin ordning...
Lilla Ingrid äter lunch, har sovit tills nu.
Jag hann precis få i mig lunchen själv och ge Olowf lite lunch.

Sedan ska vi gå på påsk vandring med Elins klass i kyrkan klockan halv ett så det rullar på.

Lite mysigt att vara med för jag har jue haft min praktik på kyrkan under min utbildning.
Jag trivdes så himla bra ohh jag skulle så gärna vilja gå en utbildning i kyrkans anda.
Så ljuvliga människor...så varma!!

Utifall ni läser detta vill jag ge de varmaste kramar till Ellen och Inger, vilka underbara arbetskompisar ni är!!

Ja sen blir det väll att gå hemåt barnen vill väll ha lite mellis sen...

Ikväll är det luft pistol skytte....så Elin och Simone ska väll i väg med morfar senare.

Ja ha då har den här dagen gått oxå!!

Allt rullar på....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0