Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Ny dag som vankas....snart midsommar.

Huvudvärken är lika i hållande.
Somnade med tösen i går kväll eller rättare sagt matade henne i sängen och när sambon kom hem så släppte jag resten till honom. Sen somnade jag....tyvärr så väckte ingen mig, hade ju fortfarande lite kläder på mig som jag velat ta av mig.

I går tog sambon upp båten i från vallen, den ska fixas i ordning lite osv.
Hade hoppats han skulle vara hemma i går när jag inte var nå pigg men se de gick då inte!!

Olowf är förkyld och hostig...men han skulle då inte gå till någon doktor så sjuk var han inte fick jag till svar!!!

Simone och Elin är det hel speed på....blir väll bibblan i dag igen, mest kul och åka ned själv och byta böcker. Funderar på om jag ska åka ned i dag oxå....om Olowf orkar med såklart.

Lilla Ingrid, har blivit stor nu men hon får säkert heta "lilla Ingrid ett tag till. *ler*.
Hon kommer ju alltid vara minst!!!

Snart är det midsommar och vi har inte bestämt något ännu....."Gammel gården" ligger på förslag....!!
Syrran ska bo där, känns lite konstigt....men men hon är ju själv och jobbar i närheten i sommar osv.
Men hon har fått det fint där!! Kan tillägga att det är mina föräldrars hus. Mammas föräldra hem.

Ähh vi kanske blir i stan i midsommar....

Hela midsommar grejen e lite snurrig, då mitt ex med sin familj kommer oxå.
Han är ju även pappa till min äldsta tös.
Men det känns lite kluvet, förra sommaren var vi hemma i stan.
Då var det bara mit ex som firade midsommar med min familj..och hans son såklart!!

Men som sagt...de får väll göra som de vill. Jag lägger mig inte i, för vi är bara gäst, vi oxå i år....


Vore lugnast och vara hemma.....

Elin tjuter gammel gården direkt...
Simpan är inte lika över förtjust...
Olowf följer bara med han ...
Ingrid...inget motstånd hon följer med mjölk maskinen. (ler).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0