Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Här e man förkyld...och hes.

Ja då var det då dags för förkylning...Jag trodde jag skulle klara mig men inte då.

Men som sagt som mamma kan man inte burra ned sig i soffan och sova bort eländet.
Det är full rulle.
Elin har klippt sig i dag och hon blev jätte fin, det långa håret föll till golvet.
Lite konstigt men hon har bestämt det själv och hon blev några år äldre genast. *Ler*
Hon har gått hela dagen och hållt på med sitt hår....precis såhär vill jag ha det.

Vilken Lycka !!!!

Jag har vunnit ska försöka fixa ned det i morgon och även länka till dem, ligger lite efter i det.
Sorry...men det kommer.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Ps: Nu kallar sängen på mig, nanna kudden en stund innan tösen ska ha "natta målet".

Kommentarer
Postat av: Malte / Hellokittyshoppen.se

Visst vore det kalas kul med mer barnkalas saker.

Vi ska leta lite efter fler saker, sen tar vi nog in det.

2010-06-03 @ 16:14:10
URL: http://www.hellokittyshoppen.se
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Krya på dig!!! Denna helg kommer jag att ha temahelg baby på min blogg. Jag kommer att ha riktigt många tävlingar, recensioner, skriva om mina favoritbutiker på nätet, visa babysaker, och komma med tips, rabatter... Jag kommer även ha en "fråga experten spalt" där ni kan ställa frågor till en läkare och babysimexpert. Besök gärna min blogg nu under temahelgen! =) Kram, Diana

2010-06-03 @ 18:43:48
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0