Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Jaha dålig uppdatering...

Men tiden rinner i väg och jag hinner knappt med mig själv nu för tiden.

Vet inte om jag är vaken eller om jag ens sover på nätterna längre, inatt vaknade jag tre och kunde ej somna igen.

Tror att jag sov en halvtimme innan det var dags för att kliva upp med de stora barnen.

Lilla Ninni är förkyld....

Sambon är TRÖTT, han har till svar att han jobbar!!!!!

Så han lade sig efter frukosten....
Nu lockar barn programmen på tvn....
JA just det....

Vad är det som får mig att bli så jäkla less....???

Jo jag vet han som ska vara pappa är alltid trött och vill aldrig göra något med oss i familjen.

Kanske lika bra och skippa det hela....

Nu ska jag uppdatera er med några andra skojigheter, fast det tar jag om en stund.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Vad roligt att du ville vara med i min tävling där du hade chansen att vinna det glammiga halsbandet från TOP COLLECTION by GLITTER.

Ikväll ca 19.00 kommer vinnaren ligga uppe på min blogg. Missa inte att kika in och se om det blev du som vann:)!



Kram & Trevlig Måndag!

2010-07-26 @ 07:52:47
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0