Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Vips så var det natt....

Ikväll har jag "ägt" tv dosan, jag dö tittade på Paradiset.
Gu vad jag tyckte den var sorglig....*känslig nu*, ja jag vet men det får NI ta.

Annars har väll det inte hänt så mycket här, mer än att "bäsen,pyret,knodden"....har sparkat och buffat mest hela dagen och kvällen och nu natten.
Ska du aldrig sova, inte ens en liten stund??

Men det ska din mamma snart göra för dina syskon vaknar om någon timme och då e det full fart på dem.

***

Hittade en mysig tävling, vinn en Blöj tårta!!

Länk till tävling:

http://chanto.blogg.se/2010/january/tavling-blojtarta.htmll


Det skulle ju vara perfekt och vinna till bäsen som snart kommer , ja eller i alla fall om två månader.

***

Ha en bra natt nu så kikar jag in i morgon igen.
Jag kan även berätta att vi har -19 grader.

Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0