Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Olowf frågade ikväll??

Mamma kan vi ha myskväll....??

Ja visst sa jag och slängde i hop några hastbullar, så nu har vi kvällsfikat för en stund sen.

Elin sover men hon hann med myskvällen hon oxå.

I sommar mamma kan vi ha Picknick då??
Baka något och gå och bada sen.
Pappa får oxå följa med för han kan ju simma!!
Men du mamma ser så rolig ut när du simmar.....
Undra vad han menar med det ??? (skratt).

Nu får ni ha en bra natt....antingen ses vi senare eller så kikar jag ut i morgon.


Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Hej! Vinnaren är korad, gå in och kika om det är du.



Om du inte är vinnaren får du gärna vara med och delta i mina andra två tävlingar om ett armband och ljuslyktor som dyker upp idag!



Tack för att du ville vara med och tävla!

2010-02-01 @ 08:29:01
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Lizelotte

Haha.. Ja du.. Nu ska jag ta en runda med hundarna sedan iväg på CUL.. Ha en bra dag..

2010-02-01 @ 09:54:55
URL: http://lisa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0