Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

I dag har jag inte varit i form....

Känner mig sliten och jag har e allmänt less på livet.
Har sovit ordentligt i dag...skulle kunna sova nu oxå om det inte gjorde så förbannat ont.

Har inte skrivit en enda kommentar eller inlägg idag....men man behöver sådana dagar oxå.

Min sambo har plockat i och ur maskinen,handlat, lagat mat osv.

Jag har helst velat lägga mig under sängen och försvinna....

Men iallafall så har Elin åkt 2,5 km skidor i dag med skolan och hon var riktigt nöjd när hon kom hem.
Det var då sista gången hon åkte med dem på rad sa hon...
Tänk om hon visste att snart ska de på lång utflykt med skolan och åka skidor.

Jag ska ta och ringa doktorn i morgon, för hon har fått en stor knöl under foten hon klagar på att det gör ont.

27 februari ska hon i väg till ortopeden på återbesök.....
Hoppas att det går fint då....men hon har fortfarande besvär.

Näe ni nu ska jag se om jag missat något i dag!!

Kram så länge Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0