Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Tror att jag ska avrunda kvällen.....

I dag har barnen varit på friluftsdag, ja töserna då.

Olowf hängde med moster till Sundsvall, hon skulle på skolan en sväng.

Jag har inte gjort så himla mycket i dag, varit trött och haft ont i dag.

Ska kolla in en sida innan jag ska krypa till kojs, kanske kikar jag in hos någon av er oxå.

Men som sagt är ute efter en annorlunda skötväska och kanske hittar jag en här:

http://www.familjeliv.se/Foretag/Bagmybaby/

Man kan även beställa örngott därifrån....Spännande!!

Ha det så gött nu mina vänner....och ni andra oxå som kikar in förstås.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0