Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Mycket lugnare nu....

Ja värkarna alltså....nu e det lugnt igen då.

Kanske får jag en mars bäbis ändå...

Vad konstigt det börjar med att man vill boa och städa...och det kan behövas vill jag mena.

***

Min sambo har varit i väg på skolan där hans första och äldsta son går....
på "Öppet Hus".
De fick tydligen kika runt på vad de gör på Högstadiet nu bla tekniken och där byggde de med socker bitar.
När vi hade teknik fick vi hålla på med metaller osv.
Men i dag e det dagens ungdomar då e det sockerbits byggningen!!!

Ja tiderna förrändras då verkligen....

***

Jag ska snart ta och stänga ned datan för att ta mig en fika sen ska jag försöka sova en stund....

Magen har sjunkit....och det är lättare och andas.

***

I morgon ska jag ev följa med min kusin och handla på MAXI ska jue ha mys kväll i möra.
Får se om det blir tacos / bakad potatis.
Jag är sugen på det sist nämnda men inte barnen då....

Tacos har jag ätit varenda gång och då har lilla bäsen inte velat vara kvar....så det kan man säga har satt i gång mina förlossningar så vet inte om jag vågar äta det i möra.

***

Nu får NI ha en bra natt !!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Ps: Kika gärna in på denna sida.....finns tävlingar där och snart en mycket lycklig familj....

http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0