Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Kuligt som jag hittade mitt i natten....

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Är som jag försöker sätta rekord. Om du pratar med mamma så är jag hemma vid fyra.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Ring röstbrevlådan.

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Ring röstbrevlådan,1 nytt meddelande.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

En story. Bonden sitter vid sitt köksbord ser lite fundersamt på sin fru......

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

FLASH: Polisen har skjutit en knibeväpnad elev på en folkhögskola.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Ja det kan vi göra

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Ja TACK hon gillar det

8. Vad vill du höra mest av allt?

Tack å tack

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Hej hej! Ska vi ta den där pizza mys kvällen i möra?

10. Din romantiska replik?

Ja det går bra jag jobbar till halv fyra,kram

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

På stan med **** nu.Smsar när jag e hemma.


Testa detta själv man får sig ett gott,skratt.

Hahahaha.....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.



Kommentarer
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar jo jag har en babybjörn bärsele men jag tycker den e så jäkla krånglig. gillar den inte alls. tar för lång tid att stoppa ner honom när han oftast blir tyst bara man håller i han i fem minuter. :P

2010-02-04 @ 12:18:22
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Lizelotte

Hej!.. Är du seriös?? Har letat tröjan sedan i höstas. Men den är svart, tunn och knappar. Från Gina.. haha.. Annars vettefan vart jag har den..

2010-02-05 @ 07:09:17
URL: http://lisa89.blogg.se/
Postat av: Diana - Gravid ♥

Förresten, tävlar nu ut ett presentkort på 300 kr i en inredningsbutik på internet som säljer bland annat inredning, barnsaker, presenter, smycken, textil m.m. Delta gärna! =) Kram!

2010-02-05 @ 12:20:59
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Mikael

Tack för titten :)

välkommen åter :)

2010-02-05 @ 19:41:35
URL: http://dbamikael.blogg.se/?tmp=05193659

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0