Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Då säger almanackan att det är den 11 februari....

Ja så det e väll så då.

I går var jag till Bm och sen var vi på ett möte på eftermiddagen.

I dag hägrar det att gå till läkaren...för fortsatt sjukskrivning och lämna in papper hos chefen.

Sen ska jag försöka ta mig an något härhemma....

Vad ska man äta till middag???
Samma eviga tanke varenda kväll....just vad??
Vill göra något enkelt, vips så e det klart.
Man skulle ha en kock härhemma....hahahaha!!

Jag skulle vilja ha en säng och sova i tills i morgon....eller tills i mars, slippa röra mig helst men det funkar jue inte. Tyvärr!!

Trött så in i norden, somnade vid köksbordet alldeles nyss ....så järnet ligger säkert inte så bra nu.

Men ni får ha en mysig dag ni andra som ska hitta på något skoj, ja ni andra oxå för den delen.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0