Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Börjar få ånger...

Vi ska flytta....och jag börjar ångra mig!!

Jag frågade i dag om vi kunde börja med vinden....snart!!
Mycket som ska packas om osv.

Jag fick till svar, packningen får du sköta....när jag inte får göra det  på mitt sätt!!
Vilket jäkla svar då...

Vadå??? Mitt sätt???

Här MÅSTE packas och jag ska ta hand om barnen och packa samtidigt.

Just nu e han ute och leker på sin nya leksak.

Snart åker han och jobbar igen.

Jag skulle vilja gå ut på lördag men det hins inte med....jag lärer till kyrkan på söndag.
Elin ska ha jul-spel.

Ja vem ska annars gå...

Snart är det jul och sen är det mellandagarna och då ska det vara klart packat!!

Näe nu ska jag sluta babbla..

Lite less...
men det finns de som har det värre!!

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0