Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu e det dags för fredags myyys....

Lotten ligger på mig, ja just det...jag måste gå och handla. ( IGEN)
I kväll ska vi äta tacos, det var skapligt länge sen....

Den här veckan har vi haft klipp biljett på sjukhuset....först i måndags var vi på barn.mott och sedan i torsdags var vi på EEG.
Japp kan säga att det rör någon av barnen....

Olowf vaknade i natt och var kokhet så där ja nu har de varit friska hela sommaren och så e det dags för dagis och skola igen. Då blir de sjuka....typiskt!!

Simone spinner på som vanligt som en vessla härhemma planerar vad hon ska ha för väska och bänkpapper...
Tiderna förändras hon ska ha svart i sin bänk.

Elin tassar runt sin stora syster och vill ha bänkpapper med svart botten och Hello Kitty...väska ähhh får väll se.
Det märks att mina tjejer börjar bli större...

Ingrid...sover sött i vagnen, säger inte så mycket. Glad och sprallig. Ibland funderar man om hon ej kan grina.

Lite uppdatering i från oss.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Kul att du deltog i min senaste tävling!

Lördag ca 22.00 kommer vinnaren ligga uppe på min blogg. Inom en snar framtid dyker en ny spännande tävling upp med vinster från Isadora.

Missa inte att kika in:-)!



Kram & Trevlig Lördagkväll

2010-08-21 @ 20:53:36
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Det var länge sedan, hur är det? Har inte haft tid att kommentera så mycket nu med en pigg 5 månaders tjej :P Hoppas allt är bra! Kram

2010-08-21 @ 21:58:30
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: giulia

hej !!:d du vann tävlingen !;)..



maila mig din adress ! =)

2010-08-23 @ 11:41:14
URL: http://disilvestro.blogg.se/
Postat av: ingrid

Roligt att du är med och tävlar, lycka till! :) Och p.s fint namn ;)

2010-08-25 @ 20:07:07
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0