Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Engmans kapell, på fredagen.

Hade en super kul kväll ute med " tjejgänget".
Engmans e ju kanon bra...

Nu har vi bestämt att vi ska träffas en gång i månaden och gå ut, hahahaha!!
Men det orkar man nog inte...*ler*.

Lilla Ninni, var inte så snäll mot sin pappa. Hon skrek nämligen i 2,5 timme. Hon som nästan inte kan grina annars. Tog väll revanch då...

Men ändå tycker jag att det var bra...att HAN fick se hur hon kan vara ibland. När hon bara vill vara hos mig...
Eller när han gnäller att jag inte gör något men det är inte så enkelt att bära på henne och fixa allt härhemma på en gång. Man får passa på som sagt om hon blundar fem minuter....

När jag kom hem på natten såg det ut som en bomb...välling paket framme, diskbänken full,nappflaskor här och där osv.

Mäh..har du inte plockat i hop ( måsta bara kommentera det, hahaha!!).

Ja det är inte så lätt alla ggr.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0