Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Är rätt mör efter påsken....

Känns att man e mamma nu...*ler*....

Lilla fröken har haft mycket kräkningar i helgen....
I dag har hon varit vaken väldigt mycket, ont i magen skulle jag tro.....
ingenting har varit bra.
Bara sovit korta stunder sen har hon kräkts...

Ja så nu e man lite slut....dåligt med uppdateringar men det kommer så fort jag får tid att skriva.

Lilla tösen sover hos pappa sin nu en stund....

I går var mamma och syrran här på middag, mysigt!! Men skriver mer om det i möra.

Ha en bra natt mina vänner och alla ni som läser min blogg.

(Lägg gärna till mig på bloglovin....)

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: carolina

jag är också helt slut efter påsken även om den är mysig,men det blir mycket åkande och flängande...

2010-04-06 @ 10:00:36
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0