Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Ja ha då var det torsdag då....

Barnen gick till mormor och morfar.

Sambon är hos sitt ex och gör ja du allt möjligt låter det som. (hans ex och hennes nya familj).

Ja ha och här sitter jag....

Ska väll ta och göra nån sorts lunch....

F-n det e tråkigt och vara hemma.....hahaha det finns hur mycket och göra som helst, ska flytta in sängen till vardagsrummet för att vi ska få plats.
Men när en annan ber om något så sägs det bara ohh jag har ont där och snart ska vi göra det!!
E så himla less på ordet SNART!!!!

Hahaha nu fick jag klaga lite igen.....måste skratta lite till hahahaha!!!

Nä nu ska jag sluta och sitta här och klaga ska sätta lite fart.....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0