Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Har pratat med the boss idag...

Nu e allt ordnat med henne MEN sen e det resten och det kan ta upp till två veckor, på lönekontoret.

GAAAHHHH.....inte undra på att man blir så super stressad av situationen, när det inte är mitt fel.

*******    *******   ******

Har iallafall varit och skrivit på papper på dagis
Har fått Olowfs foton, skitsööt!!
Han sa själv ohh vad SNYGG jag är!! Det e till och ha bra självförtroende!! (ler)

******   ******   ******

Elin är hos mormor och morfar hon ska ev sova där i natt, vi får väll se hur det går med den saken. Men jag hoppas att det går bra.

******   ******   ******

Nu ska jag ta och lägga mig i soffan en stund.....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0