Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Allt ordnar sig....

Med tiden....!! Bara det att jag vill verkligen inte vänta nu.

Har nyss kollat på AA repris på tvn.

Idag har Simone och Elin varit här och "lekt", vi var upp till Jessica ikväll. Hon lärde mina barn och sticka...jättekul!!

Hoppas att vi kan dra i hop ett pysselgäng, ska ta och fixa lite garn jag med så ja kan sätta i gång och göra en mössa. De e skit coola.

Näe nu ska jag släppa ut katten sen ska jag lägga mig i sängen och försöka sova.

Go natt me er.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha.. ska du lära dej å sticka..?!?! Ska du inte göra en halsduk till marsvinet..asg

2009-10-29 @ 08:59:23
Postat av: Olelsi /Nettan

Ja det var ju en kul kommentar....näe jag ska göra en mössa.

2009-10-29 @ 09:42:33
URL: http://olelsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0