Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Undra sa flundra....

JAG HAR TÄNKT PÅ EN SAK, HAR FLADDRAT RUNT PÅ ENDEL BLOGGAR. MEN JAG SER ATT DET HANDLAS TILL HÖGER OCH VÄNSTER, DYRA KLÄDER SKA DET VARA OSV.

MAN KAN JU FUNDERA HUR VISSA KAN HA RÅD MED DET???

JAG KAN TYCKA I BLAND ATT DET ÄR LITE ONÖDIGT, ATT BUFFRA UPP MED SÅ DYRA KLÄDER,NAPPAR (som är bling,bling på), VAGNAR SOM KOSTAR MASSOR, SÄNGAR, SKÖTBORD.

ÄR DET BARA ETT FINT YTTRE SOM VISAS PÅ BLOGGARNA SOM GÄLLER ??

LÄGET I SVERIGE ÄR JU ATT DET ÄR KRIS FÖR MÅNGA FAMILJER, DE HAR SVÅRT ATT BETALA FÖR DE HAR INGEN INKOMST OCH VICE VERSA.

VISST DET ÄR UPP TILL VAR OCH EN ATT KÖPA VAD DE VILL TILL SINA SMÅ....MEN BARNENS UPPVÄXT KAN VÄLL INTE BLI BÄTTRE OM VI ÖVERÖSER DEM REDAN FRÅN BÖRJAN MED EN MASSA PRYLAR OCH DYRA KLÄDER??

DE HÄR SMÅ FRÖNA VÄXER UPP EN DAG OCH KANSKE INTE HAR SAMMA FÖRUTSÄTTNING SOM NI VERKAR HA.....

JAG TYCKER ATT DET LYSER IGENOM PÅ VISSA BLOGGAR, OBSERVERA ATT JAG SKRIVER VISSA.

DET STÅR NÄSTAN ALDRIG OM PAPPAN I ERA BLOGGAR.....DE JOBBAR DYGNET RUNT ELLER??

NÄE DET VAR BARA EN FLUNDRA SOM UNDRA??

KRAM OLELSI / NETTAN I HÄLSINGLAND.


Kommentarer
Postat av: Lisa

2009-11-18 @ 22:11:26
URL: http://lisa89.blogg.se/
Postat av: Lisa

Inte så konstigt.. Vissa prioriterar t.ex kläder m.m till sina barn och andra tobak. En Snusare om man räknar på En dosa per dag gör av med ca. 14 600 kr per år på bara snusen. Och om båda föräldrarna snusar En dosa per dag blir det ca. 30 000 kr/år.



Tycker det är mycket värre än att folk lägger pengarna på saker till sina små barn. Dessa saker kan ju även oftasat återanvändas eller säljas...



Kram..

2009-11-18 @ 22:33:38
URL: http://lisa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0