Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Ugh...

Mår illa i dag....frukosten fick åka hiss nu på morgonen.

Jag är trött i kroppen, helt slut. Less på att inte träffa nå folk...

Vissa har så mycket att tänka på (min sambo)....han ska göra det och det och kvällarna blir sena.

Gnällde nu över att han måste ha Olowf medans jag åker på samtalet med chefen.....orkar inte bråka och tjafsa i dag så jag skiter i allt i hop.

Då gick han och la sig igen....
det finns så himla mycket och göra uppe men det verkar han inte se.

Less på alltihop....

Ingen bra dag i dag......men alla har väll sina dåliga dagar!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Näe. Slutar 12

2009-11-20 @ 09:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0