Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Slinker in för att....

Berätta att jag var ute en dag för tidgt på Ögon.mott. hahahaha, bra att vara ute i tid någon gång!! Var i allafall på medicin mott och de tog fem rör blod av mig, de gör en sk propp-utredning på mig.
Bra att det kollas upp...
Kanske så behöver jag Fragmin behandling i slutet av graviditeten.

Ja för er som inte vet så väntar jag mitt fjärde lilla bus troll nästa år ( någon gång), lite privatliv ska man ha så därför skriver jag inte ut bf här.

Nu ska jag strax gå och hämta lilleman på dagis. Elin följer med mig och hämtar honom i dag....

Har köpt garn nystan idag för inatt ska jag sticka, iallafall börja på....kanske slutar med en marsvins värmare (hahaha).

Min syrra har ju kommenterat det så lika bra att berätta. När jag var liten så stickade jag en rosa magvärmare åt mitt marsvin Snobben. Jag tyckte så synd om honom för när han var på golvet och sprang så släpade han magen i golvet. Det såg så kallt ut och därav marsvins-värmaren.
Man hade ideer när man var liten.
Kanske nu oxå....??

När jag var i garnbutiken i dag så sa hon som jobbade där, varför stickar du inte en barnfilt men så långt har jag inte kommit i tankegången än....
Är det någon av er läsare som stickat en barnfilt???

Nu får ni ha det så gött mina vänner så ses vi senare....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0