Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Skickade in 3 brev i går....

F-kassan håller en i gång de, så less på pappers sverige.
Ska man vara sjuk ska man orka strida.....
Hoppas att de godkänner min sjukskrivning!!

Jag väntar mitt fjärde barn, det  har ni väll inte missat. Har haft problem med foglossningar vid alla graviditeterna men som den här gången har jag då aldrig varit ( eller så har jag glömt hur det var tidigare).

Jag kan knappt klä mig själv, klä av mig på kvällen. Min dagliga promenad är en sväng på gården sen är jag slut i ryggen och fogar.

Jag jobbar inom hemtjänsten.....det är för mig ofattbart hur jobbet ska skötas när jag knappt klarar mig själv.

Men men vi får väll se om jag får avslag.....
Då får jag väll bosätta mig på jobbet, kanske ska hyra en lgh där så jag kan få hjälp på natten och vända mig i sängen och gå på toaletten.
Nej jag ska inte ta ut något i förtid men tankar finns ju på att de säger NEJ.

VAD GÖR JAG DÅ???????????

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Blir så arg på försäkringskassan! Åh!

2009-11-13 @ 11:59:27
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0