Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Rastlös...

Kryper i kroppen på mig....undra om grannarna tror att jag är knäpp om jag går ett varv runt gården nu.
Längtar efter kall luft...
Har haft ont i magen i kväll, känns lite oroligt.
Ryggen tog stryk i morse av att hoppa ur sängen ( näe skämta bara)...men ont har jag haft i dag.
I morgon ska barnen och jag gå på stan. Elin ska ha en ljuslykta på sin bänk i skolan, hon vill kika på Åhlens så vi åker ned en sväng på stan i morgon förmiddag sen blir man väll sängliggandes till kvällen.
Man får välja vad man ska göra nu för tiden man hinner absolut inte med allt nu för tiden.
I veckan var jag på Mvc och de tyckte jag hade lågt värde av järnet så jag ska fixa en dunk med sånt oxå, näe men en flaska Blutsaft blir det.
Provade tidigare med det då mådde jag bara illa av det.....!!
Vet att det finns något mer flytande men minns inte vad det heter. Har tappat minnet oxå...
Jag kan tyvärr inte svälja tabletter...och på mvc sa de att jag kunde dela på kapslarna men det ska man ju inte göra, så jag vet inte.
Jag delar typ en alvedon i två delar och ibland får jag mosa dem för att jag överhuvudtaget ska få ned dem.

I dag har Simone varit här och fikat och busat med syskonen.

Vi har saknat dej tjejen....hoppas att jag har turen med mig och vinner data musen till henne som avslutas i morgon.
Hoppas kan man alltid !!! Skulle bli en jättefin julklapp till henne....

Nu ska jag gå ut en liten sväng om jag kommer så långt....

Sen ska jag försöka sova en stund.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0