Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Olowf fick vaccin igår....

Jag har tvekat och funderat men nu är det gjort på två av barnen, Simone har lite krångel att få vaccin så det ligger på läkar-funderingar nu.

Har städat lite bland tävlingar som gått ut.

Svärfar har varit hit på kaffe, en sväng. Trevligt med lite besök när man e sjukskriven.
Olowf blev glad när han kom.

JAg ska ta och göra ett ryck sen och städa upp lite.....men får så himla ont så sen får man sitta på en stol resten av kvällen, kan knappt röra mig.

Elin ska på Junis ikväll, kanske Simone oxå de skulle baka nå smarrigt lät det som.

Olowf och jag får väll leka med bilar en stund ikväll.

HA EN BRA DAG !!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0