Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu ska sängen....få en gäst inatt.

Näe kanske inte riktigt..men jag ska leta mig till sängen igen. Undra vilken sida man ska ligga på för att slippa rygg-knaket. Om jag tar sats och hoppar från stolen....näe skoja bara men om jag kunde så lockade det lite ikväll. Hahahaha!!!
Men jag ska tassa mej fram en fot i taget och så knak....så kommer man på sig ja just ja inte det benet först. Ni som haft foglossningar vet vad jag snackar om, ni andra får fråga om ni vill.
Inte ens min värsta ovän vill man önska detta.
Man får tänka possitivt (hur jag nu ska göra det) att snart så kommer lilla pyret men det är långt kvar tills dess. Hmmm halva november, hela december, hela januari, hela februari men sen börjar det närma sig.
Undra om jag får pyret på den dagen det är sagt eller om jag får tidigare eller rent av gå över tiden??
Det kan man ju fundera på....hihihi, tids nog får vi veta.
De andra barnen har jag tagit exakt på datum....!!

Ikväll har pyret haft hockey match tror jag.....det pucklas på rätt mycket. En sarg i vägen !!

Natten som var har jag haft riktigt ont....inte av sparkar vanlig värk i magen, skräm mig inte inatt lilla pyret!!! Någon månad till får du allt vänta, innan du får komma till min famn.

Näe nu blev det lite bäbis snack....


Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0