Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu fick jag post...

Från Fkassan, där det stog att skulle jag vara helt sjukskriven så ska jag åka rullstol. Haha....ja visst det skulle jag oxå vilja göra mellan varven men det funkar inte i vår trånga lgh.

Men jag går med stavar och kryckor.

Nu skulle min läkare komplettera tom 7 december...sen bedömmer de mig som inte sett mig ens.

Hur less som helst, tror min hjärna brinner snart!!

Då får jag utbetalningen om jag har tur i december annars så blev jag utan det oxå.
Kanske måste jag börja arbeta igen MEN det funkar inte jag jobbar inom hemtjänsten.

HUR F-N SKA DET GÅ TILL......???????

Någon som vet???

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.


Kommentarer
Postat av: StevieStevie

Godafton!



Du får instruera vårdtagarna hur det ska

torka sig i baken fast de är totalförlamade.

Det här med Fkassans idioti har

gått till överdrift.

Hoppas att det löser sig för Dig!



tack för att Du vill vara med och Tävla

om min specialdesignade T-shirt!



Kram

Stevie

2009-11-25 @ 21:21:01
URL: http://www.metrobloggen.se/esthonianangel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0