Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Natten är kommen...

Jag har fortfarande inte kommit i säng.....gruvar mig lite nästan bäst om jag sitter upp och inte behöver röra mig något eller så bara ligga stilla och inte kliva upp.
Men snart gryr morgonen och barnen ska ha frukost och sen är det skoldags för Elin.

Olowf har haft krångel med magen i helgen, haft grymma gaser (så man vill gå ut) och bajsat löst.
Han har inte varit så sugen på mat men han har druckit bra och ätit frukt och annat oxå. Men han har ont i magen säger han. Nu inatt har han stökat runt mycket, stått på alla fyra osv.

Kan det vara laktosen som börjar på han oxå....Simone äter laktosfritt.

När Elin var mindre så tålde inte hon Mjölk och Soja produkter. Oj oj vilken tid det var med henne då men i dag äter hon allt men inte Bruna bönor, är väll inte så förtjust i mjölk heller för den delen men annars så äter hon allt och lite till.

Nu sover då lilla pyret....i magen verkar det som.
Oftast så följer de ju sin rytm när de föds.....så då kanske man får lite nattsömn.
*hoppas kan man ju alltid*

Jag kände mig varm tidigare ikväll så jag sköljde magen med kallvatten...MEN då protestera pyret iallafall. Likt pappa sin tycker inte om kallvatten, hihihi!!!

Sköljde av ansiktet och gjorde peeling, finns mycket man kan göra på nätterna.
Använde Oriflames produkt. (lite reklam)
Så himla skönt....

Nu är snart klockan halv tre...ojojoj!!

Kanske ska man luta omkull sig ändå en stund.

Fortsätt och ha en bra natt NI som sover och dröm sött!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Anders Jacobsson

Hm... ska man inte sova på natten?

2009-11-16 @ 09:17:38
URL: http://blogg.alltombarn.se/andersjacobsson/
Postat av: Anders Jacobsson

Hm... ska man inte sova på natten?

2009-11-16 @ 09:17:53
URL: http://blogg.alltombarn.se/andersjacobsson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0