Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Natt igen då...

Jag kan inte sova...det värker så inni norden i ryggen. Vet inte om jag ska sitta,ligga eller stå....
Allt gör bara så ont.

Man funderar över pengar och julen och vette gröne allt.

Tystnaden gör väll att man funderar mer på natten.

Men det ordnar sig säkert....hoppas på en ljusning nån dag framöver?!

Men man blir så less på att hela tiden, vara utan pengar.

Haha men nu ska vi inte deppa i hop.

F-kassan skulle ju höra av sig efter 7 december, så bara att avvakta.

Huff vilket tråkigt inlägg....

Jag ska ta och fixa barnens julkalender nu, bara 24+24+24 små paket som ska göras.

De har önskat små julklappar så många år så dags för mamsen att fixa i ordningen tre stycken nu.


Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: "Lovisa Malm"

svarat i min blogg nu :) kram

2009-11-26 @ 01:50:52
URL: http://lovisamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0