Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Min och syrrans vagn....från 1972.

Jag vill gärna ha den här vagnen men saknar underrede....ska leta vidare så kanske jag finner.
Har ni något förslag kanske??

Här är bilden på den i allafall....




Lånade fotot på syrrans blogg.

Måste även visa min bilstol.....


Läcker och välbehållen men tyvärr ej trafiksäker men det var den då, lite som har förändrats!!
Fick mig ett gott skratt, när jag såg den.
Men kul att de sparat den...

Om jag tar vagnen på översta bilden, tycker ni det ser tokigt ut om jag får en grabb???
Jag tycker inte att det spelar någon roll för man kan ju ha ett blått/grönt/brumt/gult täcke i vagnen.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.


Kommentarer
Postat av: Helen

men vilken cool vagn. klart du kan ha den till en pöjk... hoppas du får tag i nåt underrede...

haha vilken bilstol..måste höra med mamma vad jag hade.. kommer bara ihåg en bilkudde... kram

2009-11-21 @ 13:50:16
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0