Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Jag börjar bli känsligare...

Jag har läst endel om hörsel nedsättning...och känner mig gråtfärdig. Min lilla Elin ska du aldrig få må bra och vara som alla andra barn.
Vad händer med dig....
I dag på hörsel provet så hörde jag fast jag satt en bit ifrån ljudet men du hörde inte det fast du hade hörlurar med direkt ljud in i ditt öra.
Lilla vännen, jag ska ringa HC i morgon så de kan göra ett till hörseltest och sen att du får remiss.
Du har sagt till på skolan men fröken verkar inte ta dej på allvar.
Jag kan inte vara inne i klassrummet när alla tjattrar i mun på varandra, slår med bänklocken för då tjuter det i mina öron.
Men fröken hade bara svarat att det kan inte DU bestämma.
Näe då måste jag gå ut för jag hör inget då!!!

Varför ska det vara så svårt att lyssna på ett barn??

Hon går i ettan och har ett långt skol liv framför sig.

Men jag tänker inte ta ut något i förskott....men man funderar ju som mamma!!

Elin tittar ofta på en när man pratar men är hon i ett annat rum så får du ropa flera ggr på henne.
Detta började när hon petade sig i örat med en topps.
Så låt inte era barn rensa öronen själv, hur stor de än är.

Näe nu ska jag krypa i säng...

Kram och god natt på Er!!

Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0