Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Hallå där...

Vaknade med ett skutt, då min dotter kom hem fem i åtta för att tala om att det var i dag de skulle till kyrkan. Jag hade nämligen lovat att jag skulle följa med, när de skulle sjunga. Det var bara det att jag sovit dåligt så jag sov i morsse men hennes pappa hade varit uppe och fixat i ordning allt.

Så jag linkade mig ur sängen, tur att jag tvättade håret i går. Sen tog jag frukost mackan på väg....och vi hann. Glad att jag följde med det var jättefint!!!

Min äldsta tös spelade gitarr, sedan sjöng de klassvis och tände ljus och läste verser.

Mycket fin början på advent.....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0