Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Go morgon mina läsare och bloggen.

Natten har varit sådär, jämna plågor. Ibland så önskar jag att värken är borta när jag vaknar...men så e inte fallet. Fortfarande en bit kvar....
Att jag inte kan lyssna på folk som säger att det kan bli värre vid nästa graviditet, så var ju fallet den här gången oxå.
Men jag känner ju min kropp bäst.....eller var det inte så??

I dag blir det himla ringande, ska ringa på HC om Elin.
Har ju gjort en propp utredning, ska ringa medicin för att få provsvar.
Ska ringa FK för att se om de har börjat behandlat min sjukskrivning.
Ska ringa Mvc angående min andra spruta.

Ska på jobbet för att ha medarbetarsamtal....!!

Näe nu ska vi inte suga musten ur er på morgonen, ni ska få vakna till innan jag sätter i gång idag.

Ha en underbar dag och tänk på att ett lite Hej kan göra så mycket till era medmänniskor.

Kram
Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej. Hörde på radion härom dagen att man bara behöver en dos som vuxen och om man är gravid. Andra riskgrupper och barn skulle tydligen få två doser.

2009-11-20 @ 06:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0