Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Trött, efter att jobbat helg + måndag.

I dag har det varit en seg måndag....

Den började inte så bra då min tös vaknade med ont i magen och sen kräktes hon men hennes pappa var hemma med henne så jag kunde gå på arbetet i dag.

I morgon är jag ledig men det är så typiskt att jag skulle jobba i dag.

TRÖTT....

Men men har varit ute en sväng på gården så de fick leka av sig lite. (Tösen piggnade på sig vid tolv tiden i dag).

Nu jobbar barnens pappa....så jag tog och bakade lite sen fikade vi och åt även köttbulls macka.

Sover sött gör de nu sen typ en timme tillbaks!!
Jag ska snart oxå krypa till sängs....

Kramizar på Er alla / Nettan.

Kommentarer
Postat av: Lizelotte

Hej!

Bra att hon mår bättre..

Ska ni iväg i möra el?

God Natt...

2009-05-11 @ 23:13:55
URL: http://lisa89.blogg.se/
Postat av: Helen

hoppas hon mår bättre stackars....

kram

2009-05-13 @ 22:31:43
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0