Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Go morgon mina vänner och ni andra som läser min blogg.

I dag är det då fredag .....
Solen lyser och man får känslan att man inte vill jobba men nu stog det på mitt schema att kvällen är min. Så det finns inget att välja på. Samtal i dag om min semester med chefen. JAg vill ha min semester i augusti och min chef säger att jag måste ta i juni men jag har ju nyss börjat jobba. Vill inte !!!

Ahhh utvecklingssamtal i dag med Elin men det fixar vi, lite less att det e JAG som ska trixa och fixa med allt.
 Är det så hos er oxå el??
Pappan till Elin har sen tigare en grabb och där ränner han på möten för att avlasta henne !!!
Men va fan vi bor ju tillsammans och kan han inte avlasta mig någon gång, vad ska jag då me han till??

I går skulle han ta henne på rtg genom att jag jobbade men jag fick stressa i väg eller rättare sagt jag planerade att gå med dottern även  mormor informerades och mitt jobb. Lika bra att vara ute i god tid och mycket riktigt så säger han var det i dag det!!!!!!!
LESS !!!
Jag ringde han för att be han hämta minstingen ( för det tog tid som vanligt på rtg) men skulle inte bett han, känner det nu efteråt!!
Ska man behöva känna så??
Nu skrattar ni nog men han är även pappa till detta barn så varför är allt så krångligt????
Jag kan tycka att det är bådas ansvar men vissa tycker inte det.

Ähh blev ett trist inlägg igen!!!

Men nu ska vi fixa i ordning oss för samtal!!!

KRAM PÅ ER ALLA !!

Olelsi och Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0