Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Torsdag morgon, 06.20.

Nu har jag hjälpt min Elin upp på toaletten....hon har så ont i sitt ben och foten. Det här håller inte ändå säger doktorerna som vi träffat att det är inge fel.
Min lilla gumma haltar.....vänder mig privat den här gången. (tror jag)
Jag tänker mycket på den läkare som som sa utan att ens ta ett prov som sa att Elin hade en muskel sjukdom och att hon skulle hamna i rullstol, att den skulle gå i skov. Kanske hade han rätt ändå....
Nu de senaste gångerna vi sökt har de gissat igen och sagt att det varit nått med utvecklingen....
MEN varför kan de inte göra en riktig utredning på henne?????
Hon föll i hop första gången när hon var ca 1,5 år så det har ju varit ett tag kan jag ju berätta.

Vill så gärna hjälpa och underlätta för henne, hon vill ju springa och hoppa som andra barn men oftast gör hon det ändå men hon får sån värk på kvällar och nätter, så tårarna kommer.

Hon har ont när hon går och även när hon ligger.

Näe nu måste vi sätta fart.....har två barn till som ska i väg, på skola och dagis sen börjar jag halvåtta.

Ha en underbar dag och ta hand om varandra.

Kram Nettan



Kommentarer
Postat av: Helen

se till att få en ordentlig utredning..man måste stå på sig å bråka sig till sån hjälp nu för tiden.. kram kram

2009-03-26 @ 21:14:23
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0