Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Tisdag....kyrkis dags.

Jag har varit lite lojj den sista tiden men ska ta tag i mitt liv.....
För orkar inte jag vem ska då ta hand om allt....

Idag blír det en vända på kyrkis finner mitt lugn i kyrkan....

Olowf ligger i sängen än, han var upp en vända men sen sa han mamma jag vilar en stund till är lite trött ja idag!!
Han ligger och läser traktor boken som han fick av grannen förra året när han blev 3 år.

Jag ska väll ta och hoppa in i duschen och pudra näsan sen.....

Jo Olowf längtar nog till våren han med, han sa nyss: Mamma kan inte du och jag gå ut och sola lite?!?

Vår katt sitter på fönster brädan och skriker.....marsig!!

Olowf släppte in honom .....ohh jag såg hans största klo !! (berättar han för mig).

Ja som ni förstår så vilade han inge länge nu leker han med snöskotern.

Töserna gick tillsammans till skolan, oj oj vad stora de har blivit.
De börjar 4:an och 1 :an till hösten.

Näe nu måste jag göra mig klar.....och Olowf ska oxå fixa till sig lite.

Kramar Nettan .

Kommentarer
Postat av: Carro

Mm, jag försöker, men det är inte alltid lätt :(

Kram

2009-03-17 @ 12:54:36
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, det enda jag vet att jag vill det är att ha barn tidigt och jobba med något inom barn. Men man vet ju aldrig. Det kan ju bli ändringar.

Men jag är ingen sån som reser så mycket, jag tycker inte så mycket om de^^, Men sån är jag :)

Det får bli som det blir känns det som just nu. Söka sommarjobb först å främst, sen får vi se vad som händer :)

KRAM

2009-03-17 @ 12:56:52
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0