Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Söndag kväll....

Ikväll efter middagen bakade jag muffins och glömde bort min tävling men ska försöka hinna med det i morgon.
Sedan har alla tre badat och fikat och myst en stund.....
De största barnen kom in klockan halv sju....sen har de rullat på kan jag säga.

I morgon är det skola, lekis och dagis....

Olowf ska till doktorn i morgon.....så kanske min syrra följer med, hon har toppen hand om Olowf.
Haha som jag inte skulle fixa det själv....men bra och ha någon med sig oxå.

Olowf vill åka Opeln....men den står i garaget utan vinterdäck, så han får nog vänta in sommaren.

Nu ska jag ta och krypa till sängs snart......bara en liten stund till, näe skoja bara sängen kallar på mig.

Dags ohhh drömma sig bort en stund.

Kram Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0