Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Seg men nu ska här sättas fart....

Usch känner mej ur gängorna helt idag....HJÄLP!!

Skulle behöva en container och slänga ut allt i.....inklusive en viss person.

Trött på detta nu, önskade att jag kunde skriva mer här MEN.....

Gardiner var det ja.....

F-n ta dej ohh så säger han men vi ska väll ha kalaset i lokalen.....

Ja har du bokat lokalen då?? (säger jag då)

Näe det har han inte....

Men dåså!! (säger jag).

Jag förstår att det gör ont att vurpa men jag kan inte fatta att han är som en 15 åring, han är över 40 år.
Lite ansvar kan man väll ta och fan det har ju kunnat gå någon efter vägen.
Men han tänker inte och skiter i att ta ansvar.....
Väldigt lämpligt att ge sej ut, han visste att det var halt.
Jag frågade honom, hur tror du dina barn känner det??
Du bara drar och sen har du vurpat....
Ja visst tänker ni som läser det kan väll hända alla !!
Men det finns mer saker som jag inte har lust att lägga ut här för barnens skull men är det nån som undrar så fråga så kan jag svara er.
Just nu ligger han i soffan och ropar så fort det är nått.....Jag skulle mer än gärna kunnat passa upp honom men inte efter det som hänt senaste tiden.
Det var inte jag som var tuff och stack.....näe fy gröne för de som bara tänker på sig själv!!
Jag har tre barn som jag tar ansvar för och jag vill inget ska hända dem.....men jag vet jag har dem bara till låns!!
Man kan inte äga en annan människa!!

Men visa att just du blivit vuxen, du ska vara en förebild för dina barn.

Vem är förebilden??

Visst jag gör inte allt rätt.....men jag försöker göra mitt bästa.

Nu har jag ruskat runt min hjärna och tömt lite....

Kram Nettan.....

Kommentarer
Postat av: Helen

men bor han hos dig fortfarande?? jag som hade fått för mig att du var ensamstående med barnen nu.. hmm

förstår din ilska..... du ska inte passa upp på honom.. ALDRIG!!1



kramar om i massor

2009-03-07 @ 17:45:41
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0