Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu ska jag ta och byta lite gardiner.....

Jag har ju en 4 åringen i huset på måndag....
GRATTIS I FÖRSKOTT MIN "LILLA" GRABB!!

Minstingarnas pappa har kört omkull på crossen och är sängliggandes så där får man ingen hjälp......

Så ja då var man och fixade till lite presenter men de har ju så himla mycket och köpa bara för köpandes skull.....så han lär väll bli besviken på sin mamma.
Men jag tänkte att han och jag ska åka till leksaks affären så ska han få välja nåt lego el vad han nu vill ha.....alldeles själv.

Sen ska han få en dag på Bus palatset för det *Älskar* han verkligen och kanske lite fika till.

Hugs Nettan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0