Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Mormor och morfar...oh Liza.

Det var jag som strulade till allt för jag hade tänkt fira Olowf på söndagen.....men beslutade att vi kör på hans födelsedag som vanligt.

På måndagen jobbade mormor sent och pappa skulle på jaktmöte och Sim hade skjutning......så allt blev så sent.

Men som sagt Olowf var hos mormor och Liza på dagen och fick sina presenter där sedan följde moster Liza med Olowf hem. Men de åt hos dem först för Olowf hade bestämt middag, Bruna bönor och fläsk!! (morfar slutade fyra).

Momor tyckte att jag glömt bort att skriva om dem så nu har jag gjort det.
Vad han fick får ni gå in på denna sida och kolla: http://lisa89.blogg.se/

Så nu har han leksaker hos mormor och morfar oxå.... (det lät som han inte hade några där men det har han).

Olowf hälsar och TACKAR!!!!

Hugs Nettan.




Kommentarer
Postat av: Lizelotte

Sorry, var kanske förra veckan det då. Såg det på hemsidan..

2009-03-11 @ 08:15:24
URL: http://lisa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0